Нові напрями фінансування (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 911):

– бюджетну субсидію для новостворених фермерських господарств у розмірі 3 тис. грн на 1 гектар (максимальний розмір субсидії – 60 тис. грн на одне фермерське господарство);

– бюджетну субсидію на кожного члена фермерського господарства у розмірі 5,5 прожиткового мінімуму (до 30 000 грн на 1 ФГ).

Фінансування цих напрямів буде проводитися через Харківське відділення Укрдержфонду підтримки фермерських господарств.

При винекненні запитань, щодо бюджетної субсидії необхідно звернутися до директора Харківського регіонального відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств –
Святченка Максима Юрійовича (контактний телефон: 050-388-00-01) або до головного спеціаліста Немикіна Андрія Володимировича (контактний телефон: 068-798-77-68).

Для отримання бюджетної субсидії необхідно подати до регіонального відділення Укрдержфонду підтримки фермерських господарств заявку та підтверджуючі документи (передбачені пунктом 6 постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2018 № 911), а саме:

  1. Копію статуту фермерського господарства (для юридичної особи) або копію договору про створення сімейного фермерського господарства (завіряється головою фермерського господарства);
  2. Відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою (видається Державним реєстратором);
  3. Копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік
    до 20 млн. грн (для фермерського господарства), а для фермерських господарств, які зареєстровані в поточному році – копію фінансового звіту за останній квартал;
  4. Довідку, чинну на дату подання заяв (на 1 грудня поточного року) про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, – у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;
  5. Підтверджені документи про те, що відносно ФГ не порушено справу про банкрутство, ФГ не пребуває в стані ліквідації та не визнано банкрутом (видається Державним реєстратором);
  6. Згоду одержувача щодо надання Мінагрополітики інформації, яка містить персональні дані.

Подаються оригінали та належним чином засвідчені копії документів.

Форма заявки затверджується Міністерством аграрної політики та продовольства України.

 

Постанова КМУ від 24.10.2018 №911