У I кварталі 2016 року до Департаменту агропромислового розвитку надійшло 89 звернень громадян, що на 1 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року.

З «Урядової гарячої лінії» надійшло 76 звернень, що на 19 більше, ніж у І кварталі минулого року.

Через органи влади надійшло 12 (13%) звернень, з них: з облдержадміністрації – 8, з Кабінету Міністрів України – 1, з Верховної Ради України – 1 звернення. Також через обласну державну адміністрацію за належністю для розгляду надходили звернення з інших установ та організацій (3).

Аналізуючи звернення, які надійшли у I кварталі поточного року, можна відмітити, що найбільш актуальними залишаються питання:

– вирішення земельних та майнових відносин – 43 звернення (49% від загальної кількості звернень);

– ціноутворення на сільськогосподарську продукцію – 13 (15%) звернень;

– аграрної політики – 9 (10%);

– трудові відносини та заробітна плата – 9 (10%) звернень.

Менш актуальними залишаються питання галузі тваринництва – 6
(7% від загальної кількості звернень), кадрової політики – 4 (5%), діяльності посадових осіб – 2 (2%) та по одному зверненню з питань технічної політики та соціального розвитку села, питання галузі рослинництва, розрахунків за користування продукцією рослинництва.

За I квартал поточного року збільшилась кількість звернень з Близнюківського району (з 2 до 5), ніж за І квартал 2015 року, Вовчанського
(з 2 до 3), Зачепилівського (з 1 до 3), Зміївського (з 3 до 4), Куп`янського
(з 0 до 4), Лозівського (з 4 до 14) та Нововодолазького (з 5 до 7) районів.

Зменшення звернень громадян за І квартал 2016 року, порівнюючи з аналогічним періодом 2015 року, спостерігається у Балаклійському (з 5 до 3), Богодухівському (з 5 до 1), Золочівському (з 5 до 2), Красноградському (з 3 до 2), Первомайському (з 15 до 9), Сахновщинському (з 3 до 1) районах.

Жодного звернення не надійшло з Барвінківського району (у І кварталі 2015 року було 1), Борівського (4), Великобурлуцького, Дворічанського, Дергачівського (2), Кегичівського (2), Коломацького, Печенізького, Чугуївського та Шевченківського (2) районів.

У порівнянні з І кварталом 2015 року незмінною залишилась кількість звернень з таких районів області: Валківського (1), Ізюмського (1), Краснокутського (4), Харківського (5) та м.Харків (7).

За I квартал 2015 року з інших областей не надходили звернення. У аналогічному періоді 2016 року надійшли звернення з Луганської (1), Чернігівської (1), Дніпропетровської (4), Полтавської (2), Кіровоградської (1), Львівської (1) та Донецької (1) областей.

У І кварталі поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість анонімних звернень (з 6 до 2).

Великою залишається кількість звернень, які надійшли до Департаменту протягом І квартал 2015 року, за рахунок звернень з питань земельних та майнових відносин. Причиною великої кількості саме цих звернень є невиконання сільськогосподарськими підприємствами своїх договірних зобов’язань. Збільшення надходження звернень до органів виконавчої влади свідчить про низький рівень знань заявників законодавства, так як майже всі спори, які виникають з приводу володіння, користування та розпорядження землею, вирішуються виключно в судовому порядку.

Звернення громадян, які надходять до Департаменту, розглядаються згідно з чинним законодавством, визначаються відповідальні особи, забезпечується відповідний контроль за їх виконанням, надаються вичерпні відповіді та пояснення, а також роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.

Забезпечується неухильне дотримання норм Закону України «Про звернення громадян» і Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Постійно застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (зі змінами).

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян у Департаменті забезпечується за всіма напрямками та перебуває під постійним контролем керівництва.

Поделиться в соц. сетях

Share to LiveJournal
Share to Odnoklassniki