У I кварталі 2017 року до Департаменту агропромислового розвитку надійшло 61 звернення громадян, що на 28 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року.

З «Урядової гарячої лінії» надійшло 43 звернень, що на 33 менше, ніж у І кварталі минулого року.

Через органи влади надійшло 15 (24,6%) звернень, з них: з облдержадміністрації – 9, з Адміністрації Президента України – 5, з Кабінету Міністрів України – 1. Також через обласну державну адміністрацію за належністю для розгляду надходили звернення з інших установ та організацій (1). Поштою надійшло 2 звернення.

Аналізуючи звернення, які надійшли у I кварталі поточного року, можна відмітити, що найбільш актуальними залишаються питання:

– вирішення земельних та майнових відносин – 30 звернень (49% від загальної кількості звернень);

– аграрної політики – 16 (26%);

– ціноутворення на сільськогосподарську продукцію – 4 (7%) звернень;

– трудові відносини та заробітна плата – 4 (7%) звернень.

Менш актуальними залишаються питання розрахунків за користування продукцією тваринництва – 3 (5% від загальної кількості звернень), кадрової політики – 2 (3%). Також надійшло по одному зверненню з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації і культури та культурної спадщини, туризму.

За I квартал поточного року збільшилась, у порівнянні з І кварталом 2016 року, кількість звернень з Борівського (з 0 до 1), Великобурлуцького (з 0 до 3), Дворічанського (з 0 до 1), Золочівського (з 2 до 11), Кегичівського (з 0 до 3), Сахновщинського (з 1 до 2), Шевченківського (з 0 до 1) районів та м.Харкова (з 7 до 10).

Зменшення звернень громадян за І квартал 2017 року, порівнюючи з аналогічним періодом 2016 року, спостерігається у Балаклійському (з 3 до 1), Близнюківському (з 5 до 2), Вовчанському (з 3 до 2), Красноградському (з 2 до 1), Лозівському (з 14 до 3), Нововодолазькому (з 7 до 2), Первомайському (з 9 до 5) та Харківському (з 5 до 1).районах.

Жодного звернення не надійшло з Барвінківського району (у І кварталі 2016 року було 0), Богодухівського (1), Валківського (1), Дергачівського (0), Зачепилівського (3), Зміївського (4), Ізюмського (1), Коломацького (0), Печенізького (0) та Чугуївського (0) районів.

У порівнянні з І кварталом 2016 року незмінною залишилась кількість звернень з таких районів області: Краснокутського (4) та Куп`янського (4).

За I квартал 2016 року з інших областей надійшло 11 звернень. У аналогічному періоді 2017 року надійшло всього 3 звернення з: Черкаської (1), Полтавської (1) та Донецької (1) областей.

У І кварталі поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась кількість анонімних звернень (з 2 до 1).

Великою залишається кількість звернень, які надійшли до Департаменту протягом І кварталу 2017 року, за рахунок звернень з питань земельних та майнових відносин. Причиною великої кількості саме цих звернень є невиконання сільськогосподарськими підприємствами своїх договірних зобов’язань. Така кількість звернень до органів виконавчої влади свідчить про низький рівень знань заявників законодавства, так як майже всі спори, які виникають з приводу володіння, користування та розпорядження землею, вирішуються виключно в судовому порядку.

Звернення громадян, які надходять до Департаменту, розглядаються згідно з чинним законодавством, визначаються відповідальні особи, забезпечується відповідний контроль за їх виконанням, надаються вичерпні відповіді та пояснення, а також роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.

Забезпечується неухильне дотримання норм Закону України «Про звернення громадян» і Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Постійно застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (зі змінами).

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян у Департаменті забезпечується за всіма напрямками та перебуває під постійним контролем керівництва.

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to LiveJournal