Рік тому ПАТ «Аграрний фонд» вийшов на роздрібний ринок борошна з власною торгівельною маркою. За рік борошно ТМ «ПАТ «Аграрний фонд» вже продається в десяти областях, і географія його продажів постійно розширюється. Про це в одному з інтерв’ю розповів керівник Департаменту малого і середнього бізнесу ПАТ «Аграрний фонд» Юрій Меленчук.

«Роздрібний продаж борошна ми починали з Києва та Київської області, а за підсумками 2016 року можу сказати, що на даному етапі працюємо з дистриб’юторами Львівської, Тернопільської, Одеської, Миколаївської, Запорізької, Харківської, Черкаської, Вінницької, Донецької та Луганської областей. З дистриб’юторами інших областей – на стадії переговорів», – зазначив Юрій Меленчук.

Керівник Департаменту зазначив, що фасування борошна зараз відбувається в чотирьох точках України – Київській, Волинській, Одеській та Запорізькій областях: «За рахунок цього розльоту пакувальників, ми маємо можливість наситити увесь ринок по всій території України, це зручно нашим партнерам по дистрибуції, рітейлерам, і безумовно – покупцям».

«Фактично держава в особі ПАТ «Аграрний фонд» вперше вийшла на роздрібний ринок. Конкуренція дуже висока. Дуже багато локальних виробників, які продають свою продукцію в межах одного-двох районів чи областей. Тому коли ми приходимо зі своїм борошном, ми знаємо, що там є головний виробник борошна, який забезпечує робочі місця, виконує соціальну функцію і т.д. Конкуренція велика, але ми позиціонуємо себе як виробник національного масштабу, щоб наше борошно можна було купити скрізь. І у нас все більш збалансовано», – додав керівник Департаменту.

 Він пояснив, що ареал продажів в тій чи іншій області багато в чому залежить від дистриб’юторів: «Дійшла наша продукція до райцентрів чи ні – це багато в чому залежить від дистриб’юторів. Зокрема, я знаю, що наше борошно продається навіть в маленьких містечках Луганської та Донецької областей та користується там попитом».

За словами Меленчука, відгуки покупців щодо якості борошна позитивні: «Наш продукт якісний, відповідає вимогам всіх державних стандартів, доступний за ціною, і в цілому має попит у населення».

(Прес-служба Мінагрополітики)

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to LiveJournal