У агрофірмі імені Шевченка повним ходом триває підготовка до початку проведення весняно-польових робіт. У ремонтній майстерні механізатори, водії ремонтують трактори, комбайни, автомашини.

– Зараз, наприклад, – розповідає директор агрофірми О. Супрун, – проводять заміну деталей механізмів у зернозбиральному комбайні «КЛАС» ремонтуємо тут і сівалки, іншу ґрунтообробну техніку. Здійснюємо також підготовку кормозбиральних машин і механізмів, адже продовжуємо утримувати гурт великої рогатої худоби, свиней.

Для вирощення врожаю в нинішньому році агрофірма вже придбала два вагони аміачної селітри, один вагон нітроамофоски, достатньо і коштів, щоб придбати необхідну кількість паливно-мастильних матеріалів.

У минулому році у господарстві, в додаток до існуючих зерноскладів, додався ще один. Адже обсяги продукції рільництва у сільгосппідприємстві зростають, треба ж десь їх зберігати належним чином, а послугами елеватора, як і кредитами банку, тут переважають не користуватися.

За останні роки обсяги зібраного зерна зросли, як ростуть і урожаї пшениці, ячменю, інших зернових та технічних культур. І сьогодні до Червоноармійського Другого ідуть автопоїзди для придбання зерна.

Донедавна завантажувати їх на току було складніше – існуючі зернонавантажувачі не дозволяли подати з землі збіжжя вище 3 метрів. З придбанням більш продуктивного навантажувача можна без проблем наповнювати кузови вагонів з бортами і вище 4 метрів, до того ж продуктивність новинки – у півтора рази більша.

О. Супрун, доктор економічних наук, зараз є членом ради українського насіннєвого товариства. Ця організація звернулася до уряду з листом, у якому доводить недоцільність введення в каїні обов’язкового еколого-економічного обґрунтування сівообігів.

 

Закінчують монтаж одного з нових зерноскладів і у ПП «Агрофірма «Фаворит», яка діє на території Волохівської сільської громади. 600 квадратних метрів приміщення до весни вже будуть готові прийняти зерно нового врожаю. Ведуться роботи і по спорудженню ще одного такого складу.

– У моєму сільгосппідприємстві, – розповідає керівник «Фавориту» Дмитро Мірошниченко, – і взимку працювали, щоб по швидше завершити роботи на цих об’єктах. Звичайно, готували до весни і сільгосптехніку. У відпустку, думаю, працівники підуть перед початком нового сезону сільгоспробіт.

Керівник вже здійснив проплату на поставку мінеральних добрив, є кошти і для придбання пального.

У той же час з самим надходженням добрив на місце поки ще існують певні проблеми. Парк вантажних вагонів «Укрзалізниці», і про це вже не раз заявляли керівники залізниці, дуже спрацьований, до того ж ще й недостатній для вчасної поставки товарів замовникам. Тому надходження добрив до району не очікують раніше кінця лютого…

– Минулої весни, – пригадує Д. Мірошниченко, – нам взагалі довелося посилати машини-ваговози до Полтави, щоб вчасно привезти добрива сюди, до Волохівки. А це ж не близько, в обидва кінці 600 км, ще й ДАІ за перевантаження ваговозів прагло оштрафувати!

Окрім підготовки до весни, Дмитро Володимирович займається ще й оформленням документації для приватизації земельної ділянки, де в селі розташований мехдвір, склади.

Вовчанська районна газета «Хлібороб» №6 від 9 лютого 2013 року

Поделиться в соц. сетях

Share to Google Plus
Share to LiveJournal