Шановні колеги!

Працює урядова програма фінансової підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства 2020. Чітко розписані порядок дій, коли і куди необхідно звернутися та подати документи. З метою вчасного подання пакетів документів та запобігання непорозумінь ознайомтесь, будь ласка.

Нормативно-правові акти

Постановою Уряду від 19 лютого 2020 року № 109 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 8 лютого 2017 року № 77» , визначено напрями державної підтримки на 2020 рік, одним із яких є фінансова підтримка розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства.

Механізм і напрями надання підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства визначено постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства” (із змінами від 18.03.2020).

Форми заявок та відповідних документів для нарахування та виплати підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства будуть затверджені наказом Мінекономіки та розміщено на офіційному порталі Верховної ради України: https://rada.gov.ua/

 

Саджанці, шпалера, краплинне зрошення

Нове будівництво та реконструкція холодильників, цехів первинної переробки, об’єктів із заморожування

Придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування плодів, ягід та хмелю, ліній з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду, техніки та обладнання для проведення технологічних операцій

Розмір часткового відшкодування

саджанці – до 80 % вартості, решта напрямів використання – до 30 % вартості, але не більше ніж встановлені нормативи

На що надається підтримка?

відшкодування вартості (без урахування податку на додану вартість) побудованих і реконструйованих та прийнятих у період з 01 січня по 30 вересня 2020 року в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів із зберігання та переробки плодово-ягідної продукції, винограду та хмелю, а також придбаних суб’єктами господарювання у цей же період основних засобів і товарів, виконаних робіт та отриманих послуг

Кому видаватимуться кошти?

юридичним особам,

фізичним особам-підприємцям

Які документи необхідно зібрати?

заявку;

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

письмове зобов’язання повернути до державного бюджету в місячний строк бюджетні кошти у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;

документи, що посвідчують право власності, користування земельною ділянкою;

проєктну документацію на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень та хмільників та затверджену Мінекономіки проєктну документацію на створення виноградників технічних сортів;

акти інвентаризації насаджень за встановленими Мінекономіки формами;

акт про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат за встановленою Мінекономіки формою;

реєстри витрат з виконання робіт разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів

сертифікати на садивний матеріал (у разі проведення посадки насаджень)

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” – для часткового відшкодування вартості нового будівництва об’єктів;

типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконстру-йованих та модернізованих об’єктів” – для часткового відшкодування вартості реконструкції об’єктів;

засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної та технологічної частин проектної документації;

акти інвентаризації насаджень і погоджену з органами статистики довідку про валове виробництво продукції за останні три роки;

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі.

заявку;

довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;

акт про завершення монтажу та готовність до експлуатації лінії, заявленої на компенсацію;

акт приймання-передачі техніки та обладнання;

свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або машини (якщо техніка підлягає обов’язковій державній або відомчій реєстрації);

первинні бухгалтерські документи, що підтверджують вартість заявлених на компенсацію ліній, техніки, обладнання;

акти інвентаризації насаджень і погоджену з органами статистики довідку про валове виробництво продукції за останні три роки;

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі.

Коли і куди необхідно звернутися та подати документи?

Подати документи до 01 жовтня поточного року обласній комісії.

Подати документи до 01 жовтня до комісії Мінекономіки.

Коли і куди надійдуть кошти?

Протягом листопада-грудня 2020 року на поточний рахунок, відкритий у банку

 

Звертаємо увагу:Часткове відшкодування вартості садивного матеріалу здійснюється після закладення насаджень, а за спорудження шпалери і встановлення систем краплинного зрошення після повного завершення монтажних робіт. 

Бюджетні кошти не надаються  суб’єктам господарювання, яких визнано банкрутами або порушено щодо них справу про банкрутство, які перебувають у процесі реорганізації чи ліквідації або мають прострочену більш як півроку заборгованості за податками та зборами, що контролюються контролюючими органами.

Сума бюджетних коштів, що надається протягом одного бюджетного року суб’єкту господарювання та пов’язаним із ним особам за даними напрямами державної підтримки не може перевищувати 25 млн. гривень.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Якщо ще залишились запитання звертайтесь до контактної особи, відповідальної за даний напрям державної підтримки, –

Пустовіта Володимира Михайловича (e-mail: pustovit@me.go.ua, тел.: (044) 200 47 73 #4024)

Якщо ще залишились запитання звертайтесь до контактної особи, відповідальної за даний напрям державної підтримки, –

Глухової Марини Олександрівни (e-mail: mhlukhova@me.go.ua, тел.: (044) 200 47 73 *4031#) 

 

(За інформацією “Інформаційно-аналітичного порталу АПК України”)