Про звернення громадян

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: майдан Свободи, буд.5, Держпром, 7 під’їзд, 4 поверх, м. Харків, 61022 (або подати його через відділ організаційної роботи, документально-комп’ютерного забезпечення та контролю Департаменту агропромислового розвитку Харківської обласної державної адміністрації).

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по-батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.

Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.

Як надіслати електронне звернення

Відповідно до Закону України від 02 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на адресу: uprapk@kharkivoda.gov.ua.

Електронне звернення має відповідати вимогам, які пред’являються до письмового звернення.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення не приймається до розгляду, якщо:

— порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;

— не вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, не зазначено дату, електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь;

— у тексті звернення не викладено суті порушеного питання.