За дев’ять місяців 2016 року до Департаменту агропромислового розвитку надійшло 314 звернень громадян, що на 76 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року.

З «Урядової гарячої лінії» надійшло 246 звернень, що на 81 більше, ніж за дев’ять місяців минулого року.

Через органи влади надійшло 61 (19%) звернення, з них: з облдержадміністрації – 39, з Кабінету Міністрів України – 9, з Адміністрації Президента України – 12 звернення, з Верховної Ради України – 1. Також через обласну державну адміністрацію за належністю для розгляду надходили звернення з інших установ та організацій (6). На особистому прийомі директора Департаменту було прийнято одне звернення.

Аналізуючи звернення, які надійшли за дев’ять місяців поточного року, можна відмітити, що найбільш актуальними залишаються питання:

— вирішення земельних та майнових відносин – 157 звернень (50% від загальної кількості звернень);

— аграрної політики – 41 (13%);

— трудові відносини та заробітна плата – 39 (12%) звернень;

— ціноутворення на сільськогосподарську продукцію – 34 (11%) звернень.

Менш актуальними залишаються питання галузі тваринництва та розрахунків за користування продукцією тваринництва – 16 (5% від загальної кількості звернень), діяльності посадових осіб – 11 (4%), кадрової політики – 10 (3%), питання галузі рослинництва – 3 (1%), питання технічної політики та соціального розвитку села – 2 (менше 1%)та 1 звернення з питань культури, культурної спадщини та туризму.

За 9 місяців поточного року, у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, збільшилась кількість звернень з Балаклійського району (з 11 до 14), Барвінківського (з 1 до 5), Близнюківського (з 6 до 13), Великобурлуцького (з 2 до 4), Вовчанського (з 6 до 11), Дворічанського (з 0 до 4), Зачепилівського (з 6 до 11), Зміївського (з 8 до 12), Красноградського (з 4 до 5), Краснокутського (з 8 до 12), Куп`янського (з 2 до 10), Лозівського (з 29 до 32), Нововодолазького (з 6 до 19), Харківського (з 7 до 24), Чугуївського (з 3 до 7) Шевченківського (з 5 до 6) районів та м.Харків (з 33 до 36).

Зменшення звернень громадян за 9 місяців 2016 року, порівнюючи з аналогічним періодом 2015 року, спостерігається у Богодухівському (з 8 до 4), Борівському (з 4 до 2), Дергачівському (з 5 до 3), Золочівському (з 6 до 3), Ізюмському (з 5 до 2), Кегичівському (з 7 до 5), Коломацькому (з 1 до 0), Первомайському (з 20 до 18), Печенізькому (з 1 до 0) та Сахновщинському (з 25 до 8).

Жодного звернення не надійшло з Коломацького (за 9 місяців 2015 року було 1) та Печенізького (за 9 місяців 2015 року було 1) районів.

У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року незмінною залишилась кількість звернень з Валківського (4) району області.

За 9 місяців 2016 року надходили звернення з інших областей: Вінницької (1), Дніпропетровської (7), Донецької (4), Запорізької (1), Кіровоградської (3), Луганської (5), Львівської (1), Полтавської (3), Сумської (2), Черкаської (1) та Чернігівської (1) областей. У аналогічному періоді 2015 року надійшли звернення з Дніпропетровської (3) та Полтавської (2) областей.

За 9 місяців поточного року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилась кількість анонімних звернень (з 10 до 11).

Великою залишається кількість звернень, які надійшли до Департаменту протягом дев’яти місяців 2016 року за рахунок звернень з питань земельних та майнових відносин. Причиною великої кількості саме цих звернень є невиконання сільськогосподарськими підприємствами своїх договірних зобов’язань. Збільшення надходження звернень до органів виконавчої влади свідчить про низький рівень знань заявників законодавства, так як майже всі спори, які виникають з приводу володіння, користування та розпорядження землею, вирішуються виключно в судовому порядку.

Звернення громадян, які надходять до Департаменту, розглядаються згідно з чинним законодавством, визначаються відповідальні особи, забезпечується відповідний контроль за їх виконанням, надаються вичерпні відповіді та пояснення, а також роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.

Забезпечується неухильне дотримання норм Закону України «Про звернення громадян» і Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Постійно застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (зі змінами).

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян у Департаменті забезпечується за всіма напрямками та перебуває під постійним контролем керівництва.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в LiveJournal
Опубликовать в Одноклассники