За 2016 рік до Департаменту агропромислового розвитку надійшло 430 звернень громадян, що на 64 більше, ніж за аналогічний період минулого року.

З «Урядової гарячої лінії» надійшло 308 звернень, що на 38 більше, ніж за 2015 рік.

Через органи влади надійшло 114 (27%) звернень, з них: з облдержадміністрації – 89, з управління з питань звернень громадян Адміністрації Президента України – 13, з Кабінету Міністрів України – 11, з Верховної Ради України – 1 звернення. На особистому прийомі директора Департаменту було прийнято одне звернення. Також через обласну державну адміністрацію за належністю для розгляду надходили звернення з інших установ та організацій (6). Одне звернення надійшло нарочним.

Аналізуючи звернення, які надійшли протягом 2016 року, можна відмітити, що найбільш актуальними залишаються наступні питання:

— вирішення земельних та майнових відносин – 256 звернень (60% від загальної кількості звернень);

— аграрної політики – 48 (11%);

— трудові відносини та заробітна плата – 43 (10%) звернень;

— ціноутворення на сільськогосподарську продукцію – 34 (8%) звернень.

Менш актуальними залишаються питання діяльності посадових осіб сільськогосподарських підприємств – 13 (3%), кадрової політики – 10 (2%), розрахунків за користування продукцією тваринництва – 9 (2%), галузі тваринництва – 8 (2%), галузі рослинництва – 5 (1%), технічної політики та соціального розвитку села – 2 ( менше 1%) та по одному зверненню з питань культури, культурної спадщини та туризму і з питань охорони здоров’я.

За 2016 рік, у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, збільшилась кількість звернень з Балаклійського району (з 13 до 19), Барвінківського (з 2 до 5), Великобурлуцького (з 3 до 4), Вовчанського (з 12 до 15), Дворічанського (з 0 до 4),  Зачепилівського (з 9 до 19), Красноградського (з 5 до 6), Краснокутського (з 9 до 16), Куп’янського (з 4 до 10), Нововодолазького (з 6 до 19), Первомайського (з 24 до 26), Харківського (з 10 до 75), Чугуївського (з 4 до 9), Шевченківського (з 6 до 7) районів та м. Харкова (з 35 до 41).

Зменшення звернень громадян за 2016 рік, порівнюючи з аналогічним періодом 2015 року, спостерігається у Близнюківському (з 25 до 14), Богодухівському (з 8 до 5), Борівському (з 5 до 2), Валківському (з 7 до 5), Дергачівському (з 7 до 3), Золочівському (з 8 до 3), Ізюмському (з 6 до 2), Лозівському (з 68 до 37), Печенізькому (з 3 до 1), Сахновщинському (з 30 до 11) районах.

За 2016 та 2015 роки незмінною залишилась кількість звернень зі Зміївського (15), Кегичівського (9) та Коломацького (1) районів області.

Протягом 2016 року надходили звернення з інших областей, а саме з Вінницької (1), Дніпропетровської (8), Донецької (7), Запорізької (2), Кіровоградської (3), Луганської (3), Львівської (1), Полтавської (6), Сумської (2), Черкаської (1) та Чернігівської (1) областей. У аналогічному періоді 2015 року надійшли звернення з Дніпропетровської (4) та Полтавської (8) областей.

Крім того, за 2016 рік надійшло 12 анонімних звернень (за аналогічний період попереднього року — 14).

Великою залишається кількість звернень, які надійшли до Департаменту протягом 2016 року, за рахунок звернень з питань земельних та майнових відносин. Причиною великої кількості саме цих звернень є невиконання сільськогосподарськими підприємствами своїх договірних зобов’язань. Збільшення надходження звернень до органів виконавчої влади свідчить про низький рівень знань заявників законодавства, так як майже всі спори, які виникають з приводу володіння, користування та розпорядження землею, вирішуються виключно в судовому порядку.

Звернення громадян, які надходять до Департаменту, розглядаються згідно з чинним законодавством, визначаються відповідальні особи, забезпечується відповідний контроль за їх виконанням, надаються вичерпні відповіді та пояснення, а також роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.

Забезпечується неухильне дотримання норм Закону України «Про звернення громадян» і Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Постійно застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян».

Відповідно до вимог чинного законодавства, робота зі зверненнями громадян у Департаменті забезпечується за всіма напрямками та перебуває під постійним контролем керівництва.

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в LiveJournal